perjantai 7. lokakuuta 2011

sä sanoit et rakastat mua, mä vastasin että WOOP WOOP

AI JORAAAA?!?! ahh mun nörtti stormtrooper kypärä saapuu huome ja saan tiistain vitusti rahaa ja lähen hiihtolomal laskettelee ja dokaa viikoks leville, vaikken kyl osaa ees lasketella! kelatkaa sitä. tiistain saan kans VIHDOIN uuden sängyn. tai siis ylipäätää sängyn.. tähän mennessähän olen nukkunut vaan patjalla. :) tervetuloo mun elämää.

ja tänää tai siis eilen eli torstaina mul hajos ekan kerran pää kouluun. tuntu et oisin tullu jonnekki lukion/ylä-asteen fysiikan tunnille ku maikka rupee äänitunnil selittää et miten ääni liikkuu ilmas ja jotenki havainnollistaa sitä kivillä ja lego-palikoilla? OOKOO go heltech.

huomenna känni, ylihuomenna känni, ens viikonloppuna kuopio.. great plan ey?
JA OSTAKAA TOI TAKKI CMON, oon köyhä opiskelija mä tarviin cash cash money money.
ainii ja ostin kans yamahan kuulokkeet woopdi doop kiinnosti ku scoopy doo.


täs mä vaan tihkun seksii!

-riktard retard

2 kommenttia:

  1. nyt toi banneri jätkät ei jumalauta :DDDDDDDD

    VastaaPoista
  2. älä dissaa mun mad photoshop skillei :( TEE RIKU

    VastaaPoista