sunnuntai 16. lokakuuta 2011

moi mä vallotin kuopion

DODIIIIIIIIII! arvatkaa kuka on selvinny hengis maailmanvallotus reissulta? NO MINÄ!!! LOLOLOL. ei mua alkuviikost jännittäny yhtää lähtö mut sitteku heräsin perjatai aamulla nii joha tykytti sydän. ja joo, mä oon aika onnelline täl hetkel vaikkei ehk oo syytä ees vielä olla tai jotai. pistin heti kuopioon päästyäni bileet pystyyn ja heitin mun laukun maaha ja tietenki viinapullo oli pyöriny alimmaikseks ja räsähti samantien paskaks, siinä sitte kaikki vaatteet hais iha viinalle! mmmmmmmm <3

tää helvetin murre on jääny mulle päälle. kokoaja meinaan kirjottaakki sillee savolaisesti nii pitää korjailla vähä välii mut kuulisittepa ku puhun täl hetkel.. huhhu, oon joku intiaani. mut yiiiz, nyt on istuttu 9tuntia junassa yhteensä siis ja ja.. makeet fiilikset, toivottavasti tästä vaan parempaa päi!

ps. ällöi kuvii eli jos on taipumusta epilepsiaan, tai on heikko sydän, suosittelen skippaamaan suosiolla.


BIG BOOTY BITCHES!!! oli hyvä.

ai mikä katsekontakti? ps. mun ripset - olkaa vitun kateellisii! ( oon siis tossa vasemmalla )

GOATSEE





-seksiriku

1 kommentti:

  1. http://heyadore.blogspot.com/2011/10/out-of-words-and-out-of-breath.html#comments OTTAKAA SIIIT haastetta :--))<3

    VastaaPoista