sunnuntai 30. lokakuuta 2011

okei;

rikun halloween oli saletisti parempi, mut mullakin oli ihan jees ! valitettavasti en kyl ottanu kuvia kovinkaan montaa joten sortsa; mut vakuutan et olin mä pienissä, ihan pienissä vaa.

oltii pienellä porukalla nean luona pihliksen ghetos kattoos pari kauhuleffaa. syötii ja juotii ja sekoiltiin; ihan perus. nea sammahti aika nopsaa ja sit mä idioottina tilasin taksin ja maksoin sen mut eise haittaa koska topsu tuli sit mun luo yöx !

mut iha oikeesti mua alkaa huolestuttaa mun alkoholinkäyttö koska join eilen aika paljo eikä tuntunu oikeen missää. iha totta. join jopa myös kaks - kolme 80% tehtyä drinkkiä mut; EI. mitähän helvettiä. koht mun pitää ostaa vähintään kaks pulloo 80% ja vetää ne hattuu ykkösel nii ehkä sit alkaa bailuttaa; fuck this shit.

sain eilen myös kovan iskun nivusiin koska nea päätti potkasta; vahingossa. paras oli et kuvasin just videokuvaa samaan aikaan ja kaikki pääty videolle. muutenkin meno oli kyl vähä outoa ja villiä. pilliä. silliä.

ps. tarviin mielenkiintosemman elämän koska en osaa postaa mitää mielenkiintost, mut onneks tän blogin nimellinen tarkoitus onkin et kaks NOLOO jätkää postaa mitä sattuu. fuck.

puhuin vielä rikun kaa tänää puhelimes. tultiin siihen päätökseen että koska meillä molemmilla on nyt suhdesäätöä nii me ei olla enää kavereita. ei oikeesti olla nähty pitkää aikaa ja luetaan tyylii täältä ja facesta mitä meille kuuluu. ennen hengasin rikun kanssa melkee 24/7. riku, mulla on ikävä sua <3<3<3<3<3

nyt vaan jatkan hengaamista ja koomailua ja en kyl vittu siivoo. oikeesti en.

MORTSA !!!






- tomtom navilaattori.

1 kommentti:

  1. höh teijän pitäis postailla. halutaan kuulla teijän säädöstä. se on vähintään meijän oikeus, pitääkö tulla pakottamaan?

    VastaaPoista