sunnuntai 16. lokakuuta 2011

hoxPOx

täs on kaikkee tapahtunu. voin kertoo; oon ihastunu. iha oikeesti.


en yleensä oo tykänny ihastuu tai rakastuu koska loppupeleis sen takia elämä on muuttunu hetkeksaikaa paskaks. mut ehkä tää on nyt mun hetki täs elämäs. who knows?


eilen pidin tommy's housewarming party part.1:en. juotii viiniä, skumppaa, siideriä, kaljaa yms. neljän muijan kera ja suunnattiin illalla sit prkl:seen. aamul kyl huomas et oli juonu viiniä koska; hedari.


kämppä oli aamulla siinä kunnossa et mietin itsekseni et vittu, ei täst tuu mitää. mut kilttinä ja reippaana poikana alotin siivoomisen kunnes lähin porukoille vantaalle jossa nyt tätä kirjottelen.


mietin et kyl mun nyt pitää hankkii itelleni oma tietokone, ei täst muuten mitää tuu. voisin jopa tänään käydä hankkimassa mac book pron itelleni. en nyt tyydy enää mihinkää pc:ihin. hyi.


olin tänää innoissani et jee nyt saan hakee mun telkkarin täältä lauttasaareen, mut ei. enhän mä tajunnu et mul ei oo kaapelidigipoksii, vittu. ehkä sellanenki pitää sit hankkii. alan nyt ymmärtää et omaan kämppään muuttaminen ei ookkaa nii yksinkertaista ja halpaa ku vois kuvitella. vuokran lisäks joutuu maksaa ties mitä pientä tilpehööriä, öts.


mut viel sellast et tänään nään ehkä mun tulevan exän... siis tulevan miehen tai jotai? en tiiä. 


nyt en lisää mitää kuvia koska oon laiska ja mul ei oo niitä tässä. ehkä joskus jotakin taas tänne ilmestyy.


ps. RIKU !! HOX ! kuulemma toi bannerin kuva musta on vitu ruma. oot valinnu kuulemma väärin. ei mul muuta.


-T-t-T-t-T-t-T-t

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti