maanantai 24. lokakuuta 2011

mul on tänää paljon asiaa

kannattaa varautuu et tän postauksen lukemiseen menee vähintään elinikä.

 

meil on töissä hieno seinämaalaus.

perjantaina tein yli 13 tunnin työpäivän, vähän tuppas väsyttää mut silti valvoin niinan kanssa johonkin neljään - viiteen hyvän juoman merkeissä. juteltiin syvällisiä, ihan totta. meni kyl aika psykologiseks mut kerrankos sitä...

lauantaina meil oli porukkaa hieman nauttimassa alkoholia. mä nautin alkoholista ja yhestä kivasta pojasta. olin näköjään niin naamat et mulle tuli huono-olo kesken jonottamisen ja sit lähin kotiin laattaamaan. :-----) mulla on kyl taas historiallisesti kahden päivän kiikutus, hyi. :x






tää on mona, ei se poika.
mut sunnuntaiaamu oli ehk kivoin pitkään aikaan ! kiva herää jonku kainalosta, tai nyt kirjaimellisesti mut kyl te tiiätte.

joo-o nyt jatkan respatädin leikkimistä ja palaan taas joskus asiaan.







tää on mun koira sira, ei kyseinen macbook pro.
 






AINII MULLA ON NYKYÄÄN MACBOOK PRO !!




-toogelimoopeliPUUDELI


4 kommenttia:

  1. luulin et sira oli se pro,samaa NÄKÖÄ

    VastaaPoista
  2. Haluatko perustella vaihtoa windowsista macciin? Vai oliko vaihto vain Applen brandin/imagon takia?

    VastaaPoista
  3. anonyymi: mä en tommin mielipiteest tiiä mut pakko sanoo et maceis o paremmat värit. olemmehan molemmat siis AV ihmisiä <3<3<3<3

    VastaaPoista
  4. meri: no tosiaan sira on PRO !

    anonyymi: en hankkinut applea brandin / imagon takia, vaikka kyllä ensimmäisen ipodin hankinta on siitä lähtöisin. tosiaan olen opiskellut media-assistentiksi, niinkuin rikukin tällähetkellä opiskelee. itse olen suuntautunut videokuvaan ja leikkaamiseen, joten olen koulussa ja töissä alusta asti oppinut tekemään töitä macilla jossa käyttämäni leikkausohjelma toimii. ja loppujenlopuksi apple on mielestäni enempi toimivampi tarpeitani huomioiden. toivottavasti tämä riittää vastaukseksi. :----)

    VastaaPoista