sunnuntai 2. lokakuuta 2011

pari viimesintä päivää

ensinnäkin ei, en saanu tota mahtavaa kämppää mitä kävin kattomassa ja mistä on kuva mun edellisessä postauksessa :----( nyyh.
... mut onneks nyt mulla on ensiviikoksi kolme näyttöä sovittuna, huu ! ehkä kohta onnistaa ! :----)

MENNEISYYTTÄ
the koiton teatterilava.


the koitossa.
keskiviikkona olin työkavereiden kanssa uuden sedulan The Koiton avajaisissa. iha hieno mesta. tunsin itteni vaan ulkopuoliseks ku siellä oli enemmän tunnettuja ihmisiä. mut kivaa oli. ilmasta viiniä.

pirimaito kauppoihin piritorilla.
perjantaina vietettiin loten synttäreitä chaplinissa muiden ystävien kera. ja riku, anteeks etten huomannu sua; oon niin diiva. perjantain ja lauantain välisen yön vietin karjaalla; tykkäsin !
mun lahjakortti lotelle.



lauantaina eli eilen oli sit pendulumin djset ym. the circuksessa helsingissä. kaipaan välillä hyviä reivejä ja eilen sain elämäni parhaimmat ! huuhhu.

nea ja random pariskunta taustalla.







































oon kokopäivän vaan katellu kämppiä ja miettiny miten mun punainen matto kuhunkin kämppään sopisi....... :__D_D_D_DD_D_ lol. mut toivon että viimestään tän kuun aikana asun jo omillani !

tehtiin serkun kanssa ruokaa ja nyt on pannari uunissa paistumassa, nam !


ps. pendulum soitti eilen tän, arvatkaa reivasinko? no ööö.... EEN?! eli joo ja lujaaaaa !!

tykkään rosasta ja mun työstä.
eniten mua ihmetyttää se että join kuitenkin mansikkaviinipullon (21%) ja en potenut tänään yhtään darraa. ehkä vedin nii kovaa settii eilen että siinä se alkoholi sit pääs palamaan.
mut nyt jatkan illanviettoa ja meen huomenna taas reippaasti töihin !















pps. ostataan loten kaa parkouraa.

- tommendaali

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti