torstai 2. helmikuuta 2012


TIISTAINA OLI TRYFFELIRISOTTOPÄIVÄ !!

tiistain työpäivä oli väsyttävä. olin jo iltapäivällä ihan fiilareissa et JES pääsen himaan nukkuu mut ei. soitin sit topiakselle muuten vaan ja hän sit muistutti et oltiin puhuttu että mennään kamppikämppään tekemään kyseinen ruoka viimeiseksi ateriaksi. en itse henkilökohtaisesti pidä risotosta, mutta tää oli kyllä parhain mitä olen ikinä kuunaana syönyt.





TÄMÄ PÄIVÄ, JOKA ON SAMALLA KIVA MUTTA SAMALLA OUTO !!

mun oli pakko vähän tuunata mun konetta !! kui siisti se nyt on !


ilmoitusluontoisena asiana voisin kertoa että mulla on tästä päivästä lähtien virallisesti avomies. joo; topias muutti mun luo asumaan. ei tietoa vielä kuinka pitkäksi aikaa mutta silti. tää on todella hämmentävää mutta samalla kivaa ! :-----)





P.S PÄIVÄN ASU !!!!!






eipä mulla muuta !!
- tomppa
                                                 




2 kommenttia: