perjantai 17. helmikuuta 2012

moi oon haastaja

haastoin tommin postaamaan ja tuff mitä kävi? TOMMI RUPES POSTAA. tunnen itteni voittajaks. kello 01.19, minä hereillä, huomenna 07.00 herätys, 11.45 tanssimaan, 21.00 - 03.00 nollaamaan.

NYT mä haastan teijät kaikki miljoonat lukijat ( oikeesti meijä elämä kiinnostaa kaikkii, te 38 vaa uskallatte myöntää sen ) kertomaan itestänne jotain! kertokaa ihan mitä haluutte, vaikka se että tykkäätte käydä kakalla koska se helpottaa, vaikka et teijän gpiste sijaitsee korvassa ja saatte erityistä nautintoo sillonku putsaattr korvianne! IHAN MITÄ VAAN!

postaan tätä samal ku oon paskal ja tän jälkeen putsaan korvat koska se on ehkä orgasmisint ikin.

TE KAIKKI, KOMMENTOIKAA JA KERTOKAA! NYT!!!?!??/72:€&3?3

-ritsard the thörd

3 kommenttia:

  1. tykkään putsaa korvii koska parasta ja siivoo muutenki (paitsi jos pakotetaan sillon en siihen hommaan ala)
    heh hyvä_kertomus

    ja vihaan ku teijän blogissa on toi sanavahvistusJUTTU

    VastaaPoista
  2. tykkään kakata korvasta

    VastaaPoista
  3. mie oon homo
    eimut hei oikeesti ei voi nukkuu jos korvat ei oo peitetty.

    VastaaPoista