tiistai 14. helmikuuta 2012

oon jokipuoli, äitisinussija!

EIIIIII MOOSES, ONKS OLLU IKÄVÄ TYTÖT? (meil ei muute varmaa oo yhtää MIES puolista henkilöä joka lukis meijä blogii... mua ja tommii ei voi laskee mieheks koska ollaa ehk pahimmat bitchit mitä maa päällään kantaa) ei mul ainakaa.

alotan nyt sillä että ei helvetti, tän viikon perjantain vähän tanssahtelee WANHOJA kattilahalliin! klo 17 kai alkaa et sinne vaa jos haluutte nähä ku parkettien paras partaveitsi laittaa jalalla koreasti ja valoittaa kalliolaisten sydämmet. eiku hä, tunnen itteni tyhmäks ku kirjotan jotenki..... "runollisesti"? :DD

TOKAKS, vihdoinkin n. 4kk odotuksen jälkeen minun tylleröni pääsi helsinkiin tsekkaamaa mun poikamiesboksii tääl! huhhuh, voin sanoo et parast oli PIKKUSISKON VALKOSIPULI JUUSTO!! seon oikeesti niin orgasminen juusto et kantsii olla paperii lähel ku maistaa sitä. tai varmistaa sen syönnin jälkeen ettei oo raskaana. suit yourself!

kOlMaNnEkSi HaLuAiSiN pItKäStÄ aIkAa JaKaA kAnSsAnNe YhDeN lOiStAvAn KaPpAlEeN!!! eSiM. tÄmÄn TäSsÄ:
TäSt BiIsIsT sEn VeRrAn EtTä OoN jOnKu pUoLvUoT mIeTtInY eT mIkä ViTtU mAhTaA tÄmÄ bIiSi oLlA kOsKa Se On SoInU iHaN (NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄIN) pItKäÄn MuN pÄäSsÄ, sIiS tOi BiItTi MuT eN oO iKiN tIeNnY eT mIkÄ tOi BiIsI oN!!!! kIiToS kRiStA kUn VaLaIsIt MuSiIkKi TiEtÄmYsTäNi!!

JOO SORI JOS MULLA ON TYLSÄÄ, MUT TEKI MIELI VÄHÄN HASSUTELLA :33333 ps. rupes sattuu silmii ku koitin lukee tota mun TeKsTiI!!!!! autzzzz 

hehehehehe, kelasin et tilaan hiihtolomal vähä UPGREIDAUSTA mun kamera-arsenaaliin esim. uuden rungon malliltaan Canon 5D Mark-II + Canon 24-70mm f/2.8 L ELI silleen heihei mukavat 3_0_0_0 TUHATTA euroa, ja kyllä maksan itse eli ei tarvii itkee et YHYY VITUN LELLITTY KAKKAPÄÄ!! :33

-ripuli

3 kommenttia:

  1. HAHA! osta mult mun 50d joka jää ilman käyttöö :3 -rig

    VastaaPoista
  2. minä oon poika ja luen teidä blogii prkl!:D taino oikeestaaa rupesin lukee sitä tänää mut kai seki lasketaa? ja on muute yks parhaista blogeista IKINÄ!:DDD

    VastaaPoista