sunnuntai 18. syyskuuta 2011

täst se lähtee !!

YLLATYYYYS ! ÄÄÄÄ !

muailman paras ja kiinnostavin blogi on luotu ! meitsit odottaa teilt kiinnostusta ja ymmärrystä tätä kohtaan ja runsaasti kommentteja ! 


RIKU O 17V TYTÖIST TYKKÄÄVÄ KOLLENDAALI

 todennäkösesti tullaa poustaa tänne jotai parisuhdedraamoi molempien elämist, kuinka muijat ja jätkät on perseestä yms. angstishittii. JA siit miten me tykätää kaljast ja bilettämisest ja dubstepist ja sillee reivaamisest.

eka valitus rikult: "tutustun hienoihi muijii"
- ja meitsi komppaa: tervetuloo mun elämään (paitsi en puhu muijist) AIKA HUONO !!


JA JOO rikul ei oo ollu kuulemma blondii muijaa ikinä (ei pidä tyhmist vaik brunetki o) ja meitsi on ollu ! HA.


... KUN TOMMI 19V ON TAAS POJIST LOL.





RIKU meni palauttaa pulloi bileist et saa rahaa ja röökii ja en lähteny mukaa koska oon laiska paska ja kävin syömäs raxis ja oon vitu huono-olonen ja en jaksanu liikkuu mihinkää. 




ps. meil on taas pyjamabileet kahestaa eikä juoda mitää.





tuutte kyl täällä huomaamaan miten saamarin hieno elämä meil on ! how cool is that??


kyl tää täst viel lähtee ! b*tch.

1 kommentti:

  1. tytöt... TÄÄ ON PARAS BLOGI MITÄ OON VÄHÄÄ AIKAA LUKENU CDXxs:D:d.d. ootte nii turhii... mut iha ok. ja propsit mulle tosta teijä narinakuvasta_saatana

    VastaaPoista