torstai 19. tammikuuta 2012

moi oon se tyttö

HAHA! ette varmaa uskonu näkevänne tätä päivää enää koskaa et teijän blogilistas _OIKEESTI_ lukee et meilt on tullu uus postaus eh? JOOO EI OLLA PÄIVITELTY......................... <-- noin pitkään aikaan. eheheh oon hauska ja ei en oo läski. kerranki sain tän päähänpistokse tehä kaikist vitu loistavist jutuist ennenku oon sängys ja mietin sille hmhmhmh... vois tehä postauksen huomen. TUFF teinkö?

jep.

mut tosiaa äske ku kävin röökil nii en malttanu ees polttaa loppuu asti koska sain nii loistavii ideoit mist voin kirjottaa et oli pakko juosta koneelle IIIIIIHH USKOTTEKSTE??!?!?!?!??! huhhuh, ollu ikävä tälläst paskaa blogi "avautumist" high five to myself! .... ja nyt unohdin kaikki ne hienot jutut..

en oo nähny Tommii pitkää aikaa koska sil on mies ja mul on naine, taino.. tyttö miten sen voi sanoo. mut kuitenki pelasin koko joululoman vaan Star Warssii ja huhhuh, kävin ostaa sen Star Wars boxin mis on kaikki 6 leffaa BLU- waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaait for it...... - FUCKING RAYNA!!! siis omg niin ihqu kuvanlaatu ja ahhh ne valomiekat, OUMAIKAAD!!!! <3<3<3<3<3<3<33 XDXDXDXD

ja onnistuin eile täydellises frontside ollies ja pistin juhlat pystyy!! mm mm mmmmmmm ehk parast ikin, jost teit yhtään, siis oikeesti, _YHTÄÄN_ kiinnostaa joku vitun Robin 13TULPAWEE joka tekee paskaa musaa nii srsly, get eeey life. antaa skidi tehä mitä haluu ja te voitte jatkaa sitä navan kaivamist. who gives a shower?

nii ja siit mun ja tommin näkemisest, nähtii enne joululomaa ku se tuli käymää koulul ja olin iha tohkeissani tekemäs animaatioo ja sit tommi tulee sinne huoneesee, kävelee mun luo, istuu pyödälle ja lähtee pois. ainoot sanat mitä me sanottii oli (VAROTUS KAIKILLE HOMOFOOBIKOILLE) "homo,homo,homo,homo,moi homo,mitä kuuluu homo, iha hyvää homo, mitä sulle homo, homo, homo, homo, homo, homo, moikka homo, homo, homo"........ ja sen jälkee ei olla puhutukkaa mitää.. kai?

oon täl hetkel IHAN vitun koukus HIMYM;iin ja oon täs nyt ööö ilta kasist kattonu pelkästää sitä ja en voi lopettaa.... so please kids, don't try this at home, cuz it's really awesomeWOERAIWERJAIKJFASIF

TÄS TEILLE LUKEMIST BITCHES!

ps. TOMMI MÄ HAASTAN SUT POSTAUSSOTAAN!! jos Tommi ei postaa mitään viikon kulues nii se on luuseri ja mä oon paras... which I already am, but still, viikon pääst nähää onks Tommi häviäjä HAHAH!!

-Riku.... THE MAN!

7 kommenttia:

  1. yeah paskan aamun pelastus tää postaus oot ihq

    VastaaPoista
  2. finally riku, finally! onks himym oikeesti nii hyvä ku kaikki sanoo, haluun rupee kattoo sitääääää

    VastaaPoista
  3. tylsä bussimatkani ei ollutkaan tylsä, kiitos

    VastaaPoista
  4. teille kaikille: yeah, mä tiiän et teil on ollu ikävä <3

    anonyymi: toooodellaki kantsii rupee kattoo! It's the shit!

    VastaaPoista
  5. nauroin tälle. ääneen. mul on ikävä teitä molempii XDD

    VastaaPoista
  6. mul ei oo taaskaan ikävä teitä yhtään. ootte syvältä majavanperseestä joka haisee vaniljalle !! no okei ehkä vähä.

    -t

    VastaaPoista